Standy reklamowe cieszą się dużą popularnością od wielu lat. Dzięki temu, że jest to skuteczna forma reklamy, która może być wykorzystywana zarówno we wnętrzu, jak i na zewnątrz, nie wychodzi wręcz z mody. Kluczowe jest odpowiednie dopasowanie standu i jego zaprojektowanie do potrzeb marki i produktów oraz usług, jaki będzie projektować. Dzięki temu szanse na zwiększenie świadomości klientów i podkręcenie sprzedaży, są naprawde spore. Dowiedz się więcej!

Czym jest stand reklamowy?

Standy reklamowe to różnego rodzaju stojaki, na których są umieszczane reklamy. Producenci materiałów reklamowych oferują je w różnych wariantach. W grupie standów reklamowych znajdują się pylony, roll-upy, potykacze, tablice świetlne, trójkątne stojaki i wiele innych. Ogromną zaletą tej formy reklamy jest duża powierzchnia reklamowa, którą można dowolnie zapełnić. Na standach można umieszczać grafiki, loga firmy, hasła reklamowe czy slogany zachęcające do zakupu. Co więcej, nowoczesnym rozwiązaniem są multimedialne standy, które prezentują krótkie spoty reklamowe! Nie należy zapominać o funkcjonalności standów – są one łatwe w montażu i demontażu, ale też bezproblemowe w transporcie czy przechowywaniu. Dzięki temu ich użytkowanie w różnych miejscach jest niezwykle proste i bezproblemowe.

Dlaczego warto zainwestować w stand reklamowy?

Główną zaletą standów reklamowych jest ich niska cena, w porównaniu z powierzchnią reklamową, jaką oferują. Są one również dostępne w różnych wariantach. W sklepach wielkopowierzchniowych dużym zainteresowaniem cieszą się standy tekturowe z hakami. Dzięki hakom, umożliwiają one jeszcze lepsze i jeszcze efektywniejsze zaprezentowanie produktów, nie tylko spożywczych. Wszystkie inne rodzaje standów również właściwie spełniają swoje funkcje. Wszystko dzięki temu, że są trwałe i bezpieczne, a przy tym estetyczne dla oka. Kluczowe jest jednak odpowiednie ich zaprojektowanie.

Jaki stand reklamowy wybrać?

Wybierając stand reklamowy warto zwrócić uwagę na jego jakość. Powinien być wyprodukowany z wysokiej jakości trwałych materiałów. Dzięki temu będzie mógł być wielokrotnie wykorzystywany, a przy tym będzie dobrze się prezentować. Standy tekturowe sprawdzą się lepiej wewnątrz obiektów, choć można je odpowiednio zabezpieczyć np. przed podmuchem wiatru i wykorzystać na zewnątrz. Na świeżym powietrzu dobrze sprawdzają się wersje z drewna, tworzywa sztucznego czy metalu.

Projektując reklamę standu, warto zwrócić uwagę, by przekaz był jasny i zrozumiały, a sama grafika czytelna. Zbyt dużo grafiki, zbyt małe czcionki czy za duża ilość informacji nie tylko utrudnia zapoznanie się z treścią, ale też sprawi, że stand będzie nieczytelny. Grafika powinna zawierać wyłącznie najważniejsze treści, choć z każdej strony standu mogą być one inne.

Gdzie warto wykorzystać standy reklamowe?

Standy reklamowe sprawdzają się w wielu sytuacjach – zarówno na terenie siedziby firmy, jak i poza jej murami. Mogą mieć one charakter reklamowy, informacyjny, powitalny czy pożegnalny. Umieszczając je we wnętrzu, warto zadbać o odpowiednie dopasowanie miejsca – najlepiej tuż przy recepcji, wejściu głównym czy na korytarzu, tak aby były widoczne i zwracały uwagę. Zasada ta dotyczy również umieszczania standów na różnego rodzaju imprezach plenerowych czy spotkaniach biznesowych.

Nie wiesz jak zwrócić uwagę klienta? Postaw na stand reklamowy, który odpowiednio zaprojektowany zwróci uwagę klienta i sprawi, że nie będzie mógł przejść obok niego obojętnie. Jeśli nie wiesz, jak go właściwie zaprojektować, skorzystaj z pomocy specjalistów.